dinsdag 16 januari 2018

Regiocongres D66 Fryslân

Zaterdag 10 februari 2018 in Heerenveen

op 10 februari 2018 is het D66 regiocongres Fryslân in Trinitas in Heerenveen. van 10.00 tot 18.00.

Aanmelden kan via deze link. Bij de meetings treft u een uitgebreide beschrijving aan. U kunt ook hier het programma bekijken.

Er is een veelzijdig programma samengesteld en u kunt rekenen op interessante en inspirerende meetings/workshops. We hebben een goede mix tussen sessies voor ervaren en minder ervaren mensen, voor besturen en bestuurders. Kortom, een breed programma met voor ieder wat wils. Uiteraard met aandacht voor de GR-verkiezingen van maart 2018.

Voor een lunch wordt gezorgd, evenals voor een hapje en een drankje na afloop. Salima Belhaj, Tweede kamerlid, spreekt tijdens de afsluiting.

Het programma ziet er als volgt uit:
10.00 – 10.30 uur Ontvangst met koffie/thee
10.30 – 11.30 uur ARV
11.30 – 11.40 uur Pauze
11.40 – 12.40 uur Meetings
12.45 – 13.45 uur Lunch
13.50 – 14.50 uur Meetings
14.50 – 15.00 uur Pauze
15.00 – 15.45 uur Plenaire afsluiting met Salima Belhaj
15.45 – 17.00 uur Borrel

Tijdens het regiocongres is er ook tijd en ruimte ingedeeld voor de volgende ARV. Daar zal onder andere aandacht worden gegeven aan het tijdpad en het besluitvormingsproces richting de PS-verkiezingen van maart 2019. De stukken voor de ARV worden uiterlijk 14 dagen van tevoren verzonden. Over eventueel open te stellen interne verkiezingen wordt u zeer binnenkort geïnformeerd.

Vervoer

Komt u met de auto dan ziet u op deze kaart waar u het beste kunt parkeren. Als u met de trein komt dan treft u hier de looproute aan.

Reageren
Heeft u vragen of wilt u reageren op deze nieuwsbrief, stuur dan een mail naar: bestuur@d66friesland.nl.